Бюджетний Звіт Ольшанської селищної ради за 2018 рік.

Бюджетний ЗВІТ  Ольшанської селищної ради за 2018 рік!

 

 

ЗВІТ

 Ольшанської селищної ради за 2018 рік

 

Загальна характеристика

 виконання бюджету Ольшанської селищної  ради за 2018 рік

 

Завдяки проведеній учасниками бюджетного процесу роботі, включаючи реалізації заходів роботи місцевими органами виконавчої влади щодо надходження платежів до місцевих бюджетів,  роботи селищної  ради та та фінансового відділу , вдалося покращити динаміку надходжень податків і зборів до місцевого бюджету за 2018 рік.

          Завдяки проведених у минулому  році заходах по наповненню місцевих бюджетів виконання запланованих показників загального фонду виконано       

      Надходження податків і зборів  до загального та спеціального фондів              місцевого бюджету Ольшанської селищної ради станом на 01.01.2019 року              складає  28366,8 тис. грн.,  або 103,5 відсотка  до  плану (більше на 973,989 тис. грн. в порівняні з 2017 роком),приріст склав 3,5%  у тому числі надійшло до:

  • загального фонду  -  27363,29 тис. грн., що на 2781,92 тис. грн.  або 108,93% більше планових прозначень (приріст  до  минулого року  склав 3,2% або 847,725 тис. грн.)                                                                                                                                              

 

  • спеціального фонду (з урахуванням власних надходжень) – 1003,51  тис. грн., або 109,11 відсотка  до  річного плану.З них власних надходжень надійшло 523,28 тис. грн.,при плані 386,91 тис.грн, екологічного податку – 392,56 тис. грн. при плані 396,47 тис. грн. Приріст до минулого року склав 14,4% або 126,264 тис.грн.

                                                                                                             

          Основним доходним джерелом загального фонду місцевого бюджету є              податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага в загальному фонді                місевого бюджету  у 2018 року складає 59,4% відсотка.  

 

Інвестиційна та будівельна діяльність.

 

У 2018 році за рахунок коштів бюджету розвитку здійснено фінансування капітальних видатків загальною вартість 16206,052 тис.грн. Зокрема, кошти були спрямовані на:

 Проект реконструкції магістрального водоводу від насосної станції «Питна»  – 61,968 тис.грн;Реконструкція спортивного комплексу – 2319,795 тис.грн;Проект капітальний ремонт частини приміщень будинку культури – 148,216 тис.грн;Проект капітальний ремонт приміщень глядацької зали будинку культури – 232,824;Проект капітальний ремонт покрівлі будинку культури – 33,053 тис.грн;Проект впровадження енергозберігаючого тепло акумуляційного опалення та гарячого водопостачання будинку культури – 71,579 тис.грн;Придбання комп’ютерної техніки,оргтехніки та телевізорів для двух шкіл Ольшанської та Трихатської – 186,850 тис.грн;Придбання підручників для двух шкіл – 7,000 тис.грн;Придбання телевізорів та відео проекторів та оргтехніки для 2 шкіл – 82,113 тис.грн;Капітальний ремонт покрівлі Трихатської ЗОШ – 1311,375 тис.грн;Проект «Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі ДНЗ» смт.Ольшанське - 105,118 тис.грн;та експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт з утеплення фасаду ДНЗ с.Трихати – 1,906 тис.грн;Проект «Капітальний ремонт приміщень басейну ДНЗ – 130,533 тис.грн;Проведення технічного обстеження ,оцінки технічного стану конструкцій Ольшанського ДНЗ – 10,000 тис.грн;Проект «Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ – 41,580 тис.грн;Проект «Капітальний ремонт з утеплення фасаду ДНЗ с.Трихати – 73,958 тис.грн;Проект капітальний ремонт свердловини для води в с.Трихати – 26,862 тис.грн;Експертиза кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт утеплення фасаду ДНЗ»смт Ольшанське – 25,000 тис.грн;експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень басейну ДНЗ» - 30,000 тис.грн;

Придбання холодильної камери для Ольшанського ЗДО-21,000 тис.грн; Виготовлення ПКД на реконструкцію та облаштування засобів дистанційної передачі даних на комерційному вузлі обліку в Трихатському ЗДО

-0,515 тис.грн; Проект капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: вул.Констянтина Ольшанського в смт.Ольшанське,Миколаївського району,Миколаївської області".-46,717 тис.грн; Проект "Нове будівництво скейт-майданчику за адресою:вул.Шкільна,24А в смт.Ольшанське,Миколаївського району,Миколаївської області.-64,688 тис.грн; Розроблення ген. плану території-500,000 тис.грн; Придбання обладнання "Альтивар " виробника м.Харків "Шнайдерелектрик" АТV 600 D75N4 для КП Ольшанське-150,044 тис.грн; Проект "Нове будівництво житлового будинку по вул.Шкільна,в смт.Ольшанське,Миколаївського району,Миколаївської області-559,862 тис.грн; Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. К. Ольшанського  буд. 18 -302,382 тис.грн; Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. К. Ольшанського  буд. 26 -328,007 тис.грн; Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. К. Ольшанського  буд. 9-447,118 тис.грн; Придбання електронасоса НЦВ 100/80 А 42 квт 380 V КП Ольшанське-423,120 тис.грн; Придбання трьох зворотних клапанів для насосної станції питна вода-27,000 тис.грн; Придбання комп’ютера-13,000 тис.грн; Придбання фотоапарату -16,449 тис.грн; Придбання МФУ-7,500 тис.грн; Виготовлення ПКД на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шкільна буд. 14-а  -11,416 тис.грн; Виготовлення ПКД на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. К. Ольшанського  буд. 9-20,685 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "нове будівництво житлового будинку по вул. Шкільна смт. Ольшанське"-75,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "нове будівництво скейт - майданчикупо вул. Шкільна смт. Ольшанське"-15,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "нове будівництво блочної каналізаційної насосної станції в с. Сапетня вул. Морозівська "-15,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "капітальний ремонт  мякої покрівлі житлового будинку по вул. Шкільна буд. 14 - а"-1,918 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "реконструкція магістрального водоводу від насосної станції "Питна"  смт. Ольшанське"-12,000 тис.грн; Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. К. Ольшанського  буд. 17  -271,982 тис.грн; Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шкільна  буд. 30 -327,173 тис.грн; Інженерно - геологічні вишукування для об'єкту: "Нове будівництво житлового будинк по вул. Шкільна смт. Ольшанське Миколаївського району миколаївської області-11,421 тис.грн; Інженерно - геологічні вишукування на дільниці: "Реконструкція магістрального водоводу від насосної станції "Питна" до смт. Ольшанське Миколаївського району Миколаївської області-32,127 тис.грн; Авторський нагляд по обєкту "реконструкція спортивного комплексу, розташованого за адресою Миколаївська область, миколаївський район, смт. Ольшанське"-109,691 тис.грн; Технічний  нагляд по обєкту "реконструкція спортивного комплексу, розташованого за адресою миколаївська область, Миколаївський район, смт. Ольшанське" -255,000 тис.грн; коригування проектно - кошторисної докумнтації на ринок-30,148 тис.грн; коригування проектно - кошторисної докумнтації на ринок-10,863 тис.грн; Виготовлення топографічної зйомки центрального водогіну від НПС II підйому до смт. Ольшанське-21,000 тис.грн; капітальний ремонт спортзалу ДК Ольшанське-3000,000 тис.грн; придбання музичних інструментів-107,000 тис.грн; Придбання гончарного круга для дитячої студії гончарства -27,000 тис.грн; Проведення технічного обстеження, оцінки технічного стану конструкцій Ольшанського БК-30,000 тис.грн; Технічний,авторський нагляд та капітальний ремонт спортзалу Ольшанського будинку культури-962,240 тис.грн; Експертиза проектної документації за робочим проектом "капітальний ремонт покрівлі будинку культури"-3,037 тис.грн; Виготовлення проектно - кошторисної документації на капітальний ремонт системи опалення Ольшанського будинку культури-163,111 тис.грн; Експертний  вмсновок ДП "Держбудекспертизи" по опаленню Ольшанського будинку культури-3,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документаціх за робочим пректом "капітальний ремонт приміщення глядацької зали   Ольшанського будинку культури-25,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документаціх за робочим пректом "капітальний ремонт приміщення першого поверху    Ольшанського будинку культури-15,000 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документаціх за робочим пректом "капітальний ремонт приміщення другог поверху    Ольшанського будинку культури-15,000 тис.грн; Капітальний ремонт системи опалення спортивної зали Ольшанського будинку культури-508,000 тис.грн; Придбання вуличної штучної ялини-100,000 тис.грн; Виготовлення топографічної зйомки спортивного майданчика смт. Ольшанське-12,000 тис.грн; Виготовлення топографічної зйомки спортивного майданчика смт. Ольшанське-7,500 тис.грн; Виготовлення топографічної зйомки скейт парка смт. Ольшанське-4,000 тис.грн; Придбання декоративних елементів благоустрою (лавки примирення) для встановлення в місцях загального користування-9,225 тис.грн; Експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "капітальний ремонт дитячого майданчика по вул. К. Ольшанського в смт. Ольшаське"-15,000 тис.грн; Придбання дитячого ігрового комплексу с. Трихат-199,900 тис.грн; Капітальний ремонт свердловини  роташованої в с. Трихати (біля дитячого саду) -267,069 тис.грн; Придбання котла Колві - Термона "КТН 100СЕ"-96,750 тис.грн; Придбання оргтехніки -7,250тис.грн; Виготовлення проектно - кошторисної документації та реконструкція вузла обліку газу топкової споруди відділуОКМСТ Ольшанської селищної ради-35,000тис.грн; Придбання компютерного обладнання (МФУ)-7,300 тис.грн; Придбання оргтехніки-70,000тис.грн; Придбання насосу-34,000тис.грн; Капітальний ремонт-65,000тис.грн; Експертиза проектної документації за робочим проектом "нове будівництво ринку"-62,371 тис.грн; Реконструкція спортивного комплексу-932,800 тис.грн; Придбання компютерної техніки, обладнання та меблів для ЗДО Ольшанського та Трихатського-20,200 тис.грн; Придбання житла для дітей - сиріт, осіб з їх числа-219,310 тис.грн.

   

Доходи

 

 Податок на доходи фізичних осіб 

Надійшло вищевказаного податку 17555,18  тис. грн., або 107,9%  до річного плану (більше на 1699,48 тис. грн.), до минулого року приріст склав 10,7% . Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на   2018 рік здійснений із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб, рівня мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму доходів громадян, передбачених нормами Податкового кодексу, враховуючи останні законодавчі зміни.

Відповідно до норм Податкового кодексу основним показником для      розрахунку прогнозних надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб              виступає показник витрат на оплату праці  (ВОП), який включає в себе:

  •  фонд оплати праці найманих працівників, грошового забезпечення               військовослужбовців та за цивільно-правовими договорами (ФОП);
  • допомога по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;
  • винагорода за цивільно-правовими договорами;
  • база та діючі ставки оподаткування доходів фізичних осіб, передбачені              нормами Податкового кодексу, враховуючи останні законодавчі зміни.

 

Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи          фізичних осіб:

  •  застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах,    нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств, які оподатковуються за ставкою 5%);
  • підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
  • зниження податкового навантаження на громадян, за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для                працездатних осіб для будь-якого платника податку, за умови що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • легалізація виплати заробітної плати та інше.

 

         Основним фактором, який вплинув на збільшення прогнозних обсягів               податку на доходи фізичних осіб є підвищення   мінімальної заробітної плати до 3,723тис.грн, відповідно до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

 

Крім того існують резерви щодо надходжень податку:

  • Підвищення рівня контрольно-перевірочної роботи:
    • організація роботи щодо контролю за діяльністю суб’єктів                       господарювання, які здійснюють виплату та оподаткування зарплати та інших доходів громадян з порушенням вимог законодавства з праці та податкового законодавства;
  • Боротьба з тінізацією доходів громадян та ухилення від сплати податку:
    • виявлення та руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки у готівковій формі;
    •       залученням фізичних осіб до декларування та сплати податку;
    • проведення звірки з центрами зайнятості інформації про виплачені доходи та відомостей про всіх працівників, з якими укладені трудові угоди.

 

Місцеві податки і збори

   Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків  належать:

    - податок на майно, який включає  наступні податки:

  * податок на нерухоме житлове та нежитлове майно, відмінне  від земельної ділянки,

* плата за землю ( податок на землю та орендна плата за землю);

- єдиний податок.

Так, факт надходжень за 2018 рік  по місцевих податках і зборах    становить  9432,02 тис.грн., в порівняні з минулим роком більше на 1395,904 тис.грн, приріст склав 17,4%   в т.ч.:

  1. Податок на майно – 7762,57 тис.грн.,в порівняні з минулим роком більше на 852,72 тис грн., приріст склав 12,3%  який включає  наступні                  податки:

* розрахунок  прогнозної суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік проведено з урахуванням податкової реформи у розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомостей, юридичних та                 фізичних осіб,приріст надходжень вищезазначеного податку 2018 року становить 27,6 % до очікуваного показника 2018 року (з урахуванням збільшення розміру мінімальної заробітної  плати).

* розрахунок прогнозної суми плати за землю  на 2018 рік проведено у розрізі  юридичних та фізичних осіб, а також  за видами земельного податку              та  орендної плати за  земельні ділянки державної і комунальної  власності            з урахуванням рішення щодо встановлення ставок земельного                                   податку ,затверджено  ставки земельного податку в межах          територіальної громади Ольшанське ОТГ а саме  для сільськогосподарських угідь в межах та за межами населених пунктів  на рівні 1% від нормативної грошової оцінки землі, застосування яких здійснюється з 01.01.2018), розміру  орендної  плати  за  земельні  ділянки  на території громади, укладених договорів оренди за користування земельними ділянками. Так,  сума надходжень за 2018 рік становить  7094,77 тис.грн. порівняно із фактом  2017 року, збільшилось  на  581,734 тис.грн.,приріст склав 8,9%.

 

 

Динаміка надходжень податку по платі за землю до селищного бюджету

 

     

З метою збільшення надходжень по платі за землю і надалі буде                 проводитись робота по погашенню  податкової  заборгованості перед  селищним бюджетом, ефективного  використання  земельних  ресурсів,  а саме планується передача земельних ділянок в оренду, передачі права оренди на вільні земельні ділянки, тобто на більш вигідних умовах, проведення інвентаризації земельних ділянок, наданих у користування та оренду.

    Фактична сума надходжень єдиного податку за 2018 рік становить 1669,44 тис.грн. і порівняно із фактом  у 2017  році на  542,93 тис.грн.,більше . Відсоток виконання склав 109,64%  за рахунок  збільшення прожиткового мінімуму та розміру мінімальної заробітної плати.Приріст склав 4,9%.

Питома вага зазначеного податку  в структурі надходжень загального фонду міського бюджету становить  6,1%. 

        

 

 

 Динаміка надходжень єдиного податку до селищного бюджету

 

  1. Внутрішні податки на товари та послуги до складу яких входить:                   акцизний податок з вироблених в Україні та ввезених в Україну                   підакцизних товарів (продукції) та акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної

торгівлі підакцизних товарів

Фактичні надходженя вищезазначеного податку за 2018 рік склав 253,98 тис.грн. ,процент виконання склав 116,05%.В порівнянні з минулим роком  збільшився на 34,955 тис.грн. , приріст склав 15,9%.Питома  вага  даного податку в структурі надходжень загального фонду селищного бюджету становить 0,9%.

       Прогнозний показник надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 2019 рік визначений з урахуванням прогнозних показників індексу споживчих цін, темпів реалізації оподатковуваних товарів, підвищення ставок на тютюнові вироби та становитиме 263,382 тис. грн., очікується приріст 3,7%.

  1. Адміністративні штрафи та інші санкції

Фактичний обсяг  надходження плати за  адміністративні штрафи  за 2018 рік склав  3,26 тис. грн., процент виконання склав 98,77%.В порівняні з минулим роком збільшення на 1,760 тис.грн., приріст склав 17,3%.Питома вага даного податку в структурі надходжень загального фонду селищного бюджету становить 1,2%.

  1. Плата за надання  адміністративних послуг

Фактичний  обсяг  надходження плати за надання  адміністративних         послуг  за 2018 рік склав 5,560 тис. грн.,  Питома вага даного податку в структурі надходжень загального фонду селищного бюджету становить 2,3%.

 

*прогнозний показник  плати за надання інших адміністративних послуг на наступний рік  -  6,509 тис.грн.Очікуваний приріст 17,6%.

  1. Державне мито

Прогнозний показник надходжень до міського бюджету державного мита на 2018  рік розраховано з урахуванням   вимог Бюджетного кодексу України у частині зарахування у повному обсязі державного мита до місцевих бюджетів і становить   11,87 тис.грн. Фактичні надходження за 2018 рік склали 13,95 тис.грн, що на 2,08 тис.грн більше до плану,процент виконання склав 117,55%.Приріст до минулого року склав 16,8%.

На 2019 рік прогнозуються надходження даного податку 13,585 тис.грн.

                                           Інші надходження

На  2018 рік  доходи від  інших надходжень   до  загального  фонду  селищного бюджету не планувались,але є фактичні надходження в сумі 40,63 тис.грн.,за шкоду заподіяну на землях які знаходяться в захваті та в не законому користувані.

  •  
  • Спеціальний фонд

 

Джерела формування дохідної частини спеціального фонду міського              бюджету визначено відповідно до ст. 69 (прим.1)  Бюджетного кодексу України (із змінами).

По спеціальному фонду міського бюджету фактичні  показники за 2018 рік  становлять  1003,51  тис грн.  Розрахунок   прогнозного обсягу                надходжень здійснювався в розрізі кожного платежу  окремо, з врахуванням факторів, які безпосередньо впливають на їх  надходження.

Основними джерелами наповнення спеціального фонду є власні                  надходження бюджетних установ, фактична сума за 2018 рік яких становить       577,67 тис.грн, що складає  57,6 відсотка в структурі надходжень спеціального фонду міського бюджету.                                                                                       

          Прогнозна сума надходжень екологічного податку розрахована з               урахуванням  останніх  змін  бюджетного законодавства , надходження   даного податку за  2018 рік  становить 392,56 тис.грн, що складає  39,1 відсотка  в структурі надходжень   спеціального фонду селищного бюджету.Фактичні надходження спеціального фонду в порівняні до минулого року на 126,265 тис.грн більше,приріст склав 14,4%.

    

Видатки місцевих бюджетів

Формування розрахункових показників видатків місцевого бюджету на 2018 рік здійснено в умовах раціональної та виваженої фіскальної і боргової політики, яка потребує запровадження економного і ефективного витрачання бюджетних коштів, перегляд доцільності функціонування окремих місцевих програм.

Обсяги видатків на оплату праці працівників бюджетної сфери визначені виходячи з:

мінімальної заробітної плати із 1 січня 2018 року – 3723 грн. на місяць та розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2018 року – 1861,50 грн. на місяць.

У бюджеті на 2018 рік ресурси спрямовуються у першу чергу на забезпечення потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

З огляду на викладене  відмічається,  що головним  пріоритетом бюджету і надалі залишається фінансове забезпечення заходів по вирішенню найбільш нагальних соціальних проблем і програм, спрямованих на підвищення добробуту населення селищної ради.

 

Обсяг  видаткової  частини  місцевого бюджету  (з  урахуванням субвенцій з державного бюджету, дотації) на 2018 рік визначено в сумі 39381,347 тис. грн., у тому числі 38597,965 тис. грн. видатки загального фонду та 783,382 тис. грн. – спеціального фонду.   

 

Із загального фонду місцевого бюджету на виконання делегованих державних повноважень планується направити видатки на утримання установ освіти – 8636,093 тис. грн.; охорони здоров’я – 5380,507 тис. грн.

 

На розвиток соціально-культурної сфери передбачається фінансування видатків на заходи та загальнорайонні програми, у тому числі:

  • Комплексна програма “Турбота” на території Ольшанської селищної ради на 2012 – 2016 роки (термін дії програми продовжено рішенням селищної ради № 13 від 04.01.17);
  • Програма соціально-економічного та культурного розвитку в на території Ольшанської селищної ради на період до 2016 року(термін дії програми продовжено рішенням селищної ради №13 від 04.01.17);
  • інші програми та заходи місцевого значення.

 

Формування місцевого бюджету проведено з дотриманням вимог статті                      85 Бюджетного кодексу України.

 

Витрати на окремі галузі (за функціональною класифікацією) характеризуються наступними показниками.

 

Структура видатків міського бюджету

Ольшанської селищної ради на 2018 рік

        

Органи місцевого самоврядування

                                                                   

                                                                     КПКВК 0110150

Станом за січень-грудень по апарату були видатки по загальному та спеціальному фондах.

    Загальний фонд:

  • заробітня плата – 3261,549 тис.грн,передбачено на вказаний період  3319,122тис.грн,відсоток до уточненого плану склав -98,26%(за кошти місцевого бюджету);
  • нарахування на оплату праці – 716,925 тис.грн, передбачено на вказаний період 738,503 тис.грн, відсоток до уточненого плану склав – 97,08%(за кошти місцевого бюджету);
  • предмети матеріали та обладнання – 390,286 тис.грн  на придбання будівельних матеріалів предметів довгострокового користування.Передбачено на вказаний період 450,656 тис.грн.,відсоток до уточненого плану 86,60%(за рахунок вільного залишку);
  • оплата послуг крім комунальних – 301,134тис.грн на поточний ремонт ЦНАП ,оплата за інтернет Трихатській сільській раді,висвітлення діяльності Ольшанської селищної ради на 2018 рік в газеті «Маяк».,заправка картриджів,оплати інтернету Ольшанській селищній раді.Передбачено на вказаний період  305,369 тис.грн , відсоток виконання до уточненого плану 98,61%(за рахунок вільного залишку).
  • видатки на відрядження склали 6,710 тис.грн при передбаченому плані на даний період 14,900 тис.грн., відсоток до уточненого плану склав 45,035%,за рахунок місцевого бюджету;
  • оплата електроенергії за даний період склала – 37,773 тис.грн.передбачено на вказаний період 97,090 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 38,91%(за рахунок місцевих бюджетів);
  • оплата природного газу склала 49,693 тис.грн.,передбачено на даний період 130,000 тис.грн,відсоток до уточненого плану 38,23%(за рахунок місцевого бюджету);
  • оплата водопостачання-1,249тис.грн ,передбаченно на період 1,666 тис.грн(кошти місцевого бюджету) відсоток виконання 74,95%.
  • інші поточні видатки -0,037тис.грн для сплати земельного податку.Передбачено на даний період видатків 1,500 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 2,47%(кошти місцевого бюджету).
  • Видатки на окремі заходи по реалізації державних програм склали -10,020тис.грн,передбачено 16,160 тис.грн.Відсоток виконання 62%.На оплату на навчання в школі прес секретарів та навчання електрика,проходження навчання держреєстратора.

Спеціальний фонд:

Видатки спеціального фонду за період січень-грудень склали в сумі 35,589 тис.грн ,передбаченно на період 36,999тис.грн  відсоток виконання склав 96,18% на придбання комп’ютера для робочого місця та придбання фотоапарату для працівника з засобами масової інформації та придбання МФУ для фінансового відділу.Видатки  за рахунок вільного залишку.

Чисельність апарату 29 штатних одиниць,з них 5 одиниць які входять до новоствореного ЦНАП «Центру надання адміністративних послуг».

 

 

                                                     Освіта

                                  

                                   КПКВК 0611020

 

Видатки по загальній  освіті за січень-грудень були по загальному та спеціальному фондах:

Загальний фонд:

  • заробітня плата -7351,929 тис.грн. Передбачено на вказаний період 7414,233 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 99,16%(за рахунок місцевого бюджету);
  • нарахування на оплату праці -1636,987 тис.грн.Передбачено на даний період 1643,209 тис.грн,відсоток до уточненого плану  99,62%(за рахунок місцевого бюджету);
  • предмети матеріали обладнання-420,154 тис.грн.для період оплати телекомунікаційних послуг,послуги інтернету,заправку картриджів та оплата послуг монтажу зовнішнього відеоспостереження для Ольшанської ЗОШ.Передбачено на даний період  420,195 тис.грн,відсоток до уточненого плану 99,99%(за рахунок вільного залишку);
  • медикаменти та перев’язувальні матеріали-11,196тис.грн,передбачено 11,230тис.грн.Відсоток виконання  99,69%.
  • продукти харчування -390,084 тис.грн.Передбачено на даний період 415,000 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 93,99%(за рахунок місцевих бюджетів);
  • оплата послуг (крім комунальних)-125,003 тис.грн на оплати послуг монтажу зовнішнього відеоспостереження на території Ольшанської школи  та послуг з централізованого пожежного спостерігання та технічного обслуговування АПС Ольшанської школи.,оплата послуг за інтернет..Передбачено на даний період -128,973 тис.грн., відсоток до уточненого плану 96,92%(за рахунок вільного залишку).
  • видатки на відрядження  -20,241 тис.грн .Передбачено на вказаний період 28,904тис.грн ,відсоток до уточненого плану 70,03%(за рахунок місцевих бюджетів);
  • оплата водопостачання та водовідведення -3,432тис.грн.Передбачено на вказаний період 6,200 тис.грн,відсоток до уточненого плану 55,36%(за рахунок місцевих бюджетів);
  • оплата електроенергії-641,394тис.грн.Передбачено 946,180тис.грн,відсоток до уточненого плану 67,78%.;
  • оплата природного газу-332,616тис.грн.Передбачено на вказаний період 333,325 тис.грн,відсоток до уточненого плану 99,79%.(кошти місцевого бюджету).
  • Дослідження та розробки-3,157тис.грн,план на період 3,160тис.грн,відсоток виконання склав 99,90%.(кошти місцевого бюджету).

Касові видатків по спеціальному фонді за даний період склали – 1723,275 тис.грн:

Зних 29,802тис.грн на придбання предметів довгострокового користування (за рахунок розподілу субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції що утворився на початок бюджетного періоду) решта з них пішло на оплату придбання підручників для 4 класу Ольшанської  ЗОШ,розроблення схем планування та забудови територій.

49,000 тис.грн на придбання 2-х телевізорів для Ольшанської ЗОШ  та 2-х проекторів для Трихатської ЗОШ(за рахунок залишку освітньої субвенції з Державного бюджету що утворився на 01.01.2018) все інше на оплату капітального ремонту покрівлі Трихатської ЗОШ та придбання орхтехніки.(за рахунок вільного залишку).Передбачено на даний період видатків 1723,275тис.грн,відсоток виконання 99,98%.

Освіта складається з 3трьох закладів освіти (Ольшанська ЗЗСО, Трихатська ЗЗСО, Ольшанський ЗЗСО ІІ-ІІІ ступенів), в  яких  виховується  та  навчається 451 дитина, з них 17 діти-сироти,  діти з багатодітних та малозабезпечених сімей – 8 дітей;

       Дитяча музична школа, в якій виховується 56 дітей.

       Штатна чисельність по закладах освіти становить 151,950од.,  з  них  64,29 – педагогічних.

        КЗ «Інклюзивно – ресурсний центр об’єднаних територіальних громад Миколаївського району» штатна чисельність якого складає 7,25 ставки ,з них 1-бухгалтер,1-керівник,4-педагоги,1-водій,1-прибиральник-0,25. Співфінансування даного центру є спільним з трьома громадами: Нечаянське ОТГ,Михайлівське ОТГ та Радсадівське ОТГ .

 

                               Надання дошкільної освіти

 

                                                       КПКВК 0611010

 

Видатки по дошкільній освіті за січень –грудень  були по загальному та спеціальному фондах:

Загальний фонд:

  • заробітня плата-2487,926 тис.грн;передбачено на вказаний період 2590,098тис.грн  відсоток до уточненого плану склав 96,05%(кошти місцевого бюджету);
  • нарахування на оплату праці – 548,214тис.грн; передбачено на вказаний період 569,822 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 96,21%(кошти місцевого бюджету);
  • предмети ,матеріали та обладнання-279,580тис.грн оплата періодичного видання.Передбачено на вказаний період  279,580 тис.грн; відсоток виконання до уточненого плану склав 100%(за рахунок вільного залишку);
  • медикаменти та перев’язуваньні матеріали-10,790тис.грн,план на період 10,840 тис.грн.Відсоток виконання 99,54%.Кошти місцевого бюджету.
  • продукти харчування-373,012 тис.грн;передбачено на вказаний період -432,692 тис.грн; відсоток виконання -86,21%(кошти місцевого бюджету);
  • оплата послуг крім комунальних-44,649 тис.грн поточний ремонт приміщень ;передбачено 50,045 тис.грн;процент виконання 89,22%(кошти місцевих бюджетів);
  • видатки на відрядження-2,511 тис.грн;передбачено на вказаний період – 3,500 тис.грн;відсоток до уточненого плану  71,74%(кошти місцевих бюджетів);
  • оплата електроенергії -127,094 тис.грн;передбачено на період  137,088 тис.грн;відсоток до уточненого плану -92,71%(за рахунок місцевого бюджету);
  • оплата природного газу-502,666тис.грн;передбачено на період 566,780 тис.грн;відсоток до уточненого плану 88,68%(кошти місцевих бюджетів);
  • оплата водопостачання-21,346тис.грн,передбачено на період 23,450тис.грн,відсоток виконання 91,028%(кошти місцевого бюджету)
  • дослідження та розробки-3,808тис.грн передбачено на період 3,810 тис.грн,відсоток виконання 99,96%.(кошти місцевого бюджету)
  • інші поточні видатки-0,529тис.грн,передбачено на період 0,529тис.грн.Відсоток виконання склав 100%.(кошти місцевого бюджету).

Касові видатки спеціального фонду за періо січень-грудень  склали- 647,050тис.грн;передбачено 647,050 тис.грн, відсоток до уточненого плану 99,98%.Видатки були спрямовані на оплату експертизи кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт з утеплення фасаду ДНЗ,здійснення технічного нагляду по капітальному ремонту свердловини Трихатського навчального закладу.

Надання дошкільної освіти складається з двух садочків в яких виховується 152 дитини.

 

 

 

 

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

Видатки загального фонду за період січень-грудень  з соціального забезпечення склали 252,707 тис.грн.Дані видатки були спрямовані на виплату матеріальної допомоги малозабезпеченим жителям смт.Ольшанське і с.Трихати.,за кошти місцевого бюджету.Передбачено на вказаний період 270,000тис.грн ,відсоток виконання до уточненого плану за період січень-вересень  склав -93,59%.Видатки по спеціальному фонді за даний період відсутні.

 

 

                               Культура і мистецтво

        

                                                                           0614060

Видатки по культурі за січеь-грудень проводились по загальному та спеціальному фондах а  саме:

  • оплата праці -1020,142 тис.грн.передбачено на період 1020,600 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 99,95%
  • нарахування на оплату праці-226,801 тис.грн,передбачено на період 226,972 тис.грн,відсоток до уточненого плану склав 99,93%.(кошти місцевого бюджету)
  • предмети , матеріали,обладнання – 218,137тис.грн для оплати придбання матеріалів для студії гончарства та придбання будівельних матеріалів для ремонту вбиралень Ольшанського будинку культури та придбання урн ,відер для сміття та дзеркал.,план на період -218,233 тис.грн,відсоток виконання склав -99,96%(за рахунок вільного залишку);
  • оплата послуг крім комунальних-429,925тис.грн на оплату за інтернет ,витрати на проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивної зали Ольшанського будинку культури,поточний ремонт вбиралень Ольшанського будинку культури(за рахунок вільного залишку).Передбачено на даний період 445,005тис.грн.Відсоток виконання склав 96,61%.
  • Видатки на відрядження-0,110тис.грн,передбачено 1,200тис.грн.Відсоток виконання склав 9,17%.
  • оплата водопостачання-1,160 тис.грн;план на вказаний період – 5,000тис.грн;відсоток до уточненого плану склав 23,19%(кошти місцевого бюджету);
  • оплата електроенергії – 126,359 тис.грн;передбачено на вказаний період -410,308 тис.грн;відсоток до уточненого плану склав -30,80%(кошти місцевого бюджету).

Видатки спеціального фонду за січень-грудень  склали – 3537,266 тис.грн ,передбачено на період 5699,060тис.грн на придбання гончарного круга для дитячої студії гончарства при Ольшанському будинку культури,проведення технічного обстеження ,оцінки технічного стану конструкції Ольшанського БК,та предоплата 30% за капітальний ремонт спортивної зали.,придбання новорічної ялинки та гірлянди(вільний залишок).Штатні одиниці на кінець року становлять 18 чоловік,відбулось збільшення до попереднього року на 7 шт.одиниць(2 обслуг.персонал,6 спеціалістів та скорочено 1 керівника(за рахунок заповнення вакантних посад).

 

                                 Інші заходи в галузі культури і мистецтва

                                                                0114082

Касові видатки по даному КПК за січень –грудень по загальному фонді склали 327,581тис.грн ., на придбання санвузлів,арт об’єктів,вивіз сміття,та святкування дня селища,святкування нового року,придбання новорічних іграшок та подпрункових наборів для шкіл та садочків(за кошти вільного залишку).

Передбачено на вказаний період видатків на 400,000 тис.грн,відсоток виконання склав 81,89%.Видатки по спец.фонді відсутні.

 

     «Утримання та ефективна експлуатація об’єктів житлово-комунального господарства »

   КПКВК 0116011

  • Видатки по даному КПК по загальному фонді за січень – грудень  склали -317,754 тис.грн на придбання предметів,матеріалів,обладнання ,на придбання мякого інвентарю,придбання сантехніки,придбання твердого інвентарю,придбання електротоварів.Передбачено- 331,126 тис.грн.відсоток виконання склав -95,96%(кошти місцевого бюджету)

Видатків по спец.фонді за даний період склали – 944,175тис.грн на капітальний ремонт мякої покрівлі житлового будинку №26,17,30,18,9.Передбаченно на період 1077,507тис.грн,відсоток виконання склав 87,63%.(вільний залишок)

 

«Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» КПКВК 0116013

Видатки по даному КПК за січень-грудень склали- 593,728 тис.грн за послуги з поточного ремонту насосу та покрівлі насосної станції та придбання електролічильників;передбачено 873,000 тис.грн,відсоток виконання склав 68,01%(кошти місцевого бюджету).

Видатки по спеціальному фонді за січень-грудень склали- 594,120 за  тис.грн оплата за інженерно-геодезичні вишукування та придбання трьох зворотних клапанів для насосної питної води( (кошти місцевого бюджету).Передбачено на вказаний період 621,164 тис.грн,відсоток виконання склав 95,65%.

 

  «Організація благоустрою населених пунктів»

КПКВК 0116030

Видатки по даному КПК за період січень-грудень проводились по загальному та спеціальному фондах.

Загальний:

  • Заробітня плата-303,949 заробітня плата робітників центру зайнятості.Передбачено 368,876 тис.грн,відсоток виконання 82,40%.(місцевий бюджет);
  • Нарахування на оплату праці-71,093тис.грн,передбачно на період 81,153тис.грн,відсоток виконання склав 87,61%.
  • Використання товарів і послуг-1826,266 на придбання бензину А-92 на мото-косу,придбання 2-х тактної олії для мото-коси,придбання дорожніх знаків ,встановлення додаткових точок освітлення та встановлення вуличного освітлення с.Ясна Зоря.,смт.Ольшанське,с.Трихати,передбачено на період 2045,700тис.грн,відсоток виконання склав 89,27%.

Спеціальний фонд: видатки склали 281,730 тис.грн на експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «капітальний ремонт дитячого майданчику по вул.К.Ольшанського в смт.Ольшанське» та придбання дитячого ігрового комплексу для с.Трихати.Передбачено на період 294,342тис.грн,відсоток виконання склав 95,72%.(за рахунок вільного залишку)

                      «Забезпечення діяльності бібліотек»

                                                    0614030

          Видатки по бібліотекам за період січень – грудень були по загальному фонді;

  • оплата праці 100,806 тис.грн,передбачено на період  105,787тис.грн,відсоток до уточненого плану склав – 95,29%(кошти місцевих бюджетів);
  • нарахування на оплату праці -25,755 тис.грн;передбачено на період 26,294тис.грн,відсоток до уточненого плану склав -97,95%(кошти місцевого бюджету);
  • використання товарів та послуг – 3,369 тис.грн оплата періодично видання ;передбачено на період- 3,510тис.грн.,відсоток до уточненого плану склав-95,97%(кошти місцевого бюджету). Видатки передбачені на 2 установи,на початок року  в мережі помилково було зазначено тільки одну установу.Штатні одиниці складають 1,5.Змешення на 0,5 шт.одиниці через скорочення прибиральника.

 

Додаткова дотація

КПКВК 0119130

Видатки по даному КПК склали 959,007 тис.грн на енергоносії  для первинної та вторинної ланки медичної допомоги.Передбачено 959,007 тис.грн ,відсоток виконання склав 100%.

                  

 

                    Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання

                                                   КПКВК 0611100

Видатки по даному КПК за січень-грудень  були по загальному та спеціальних фонді:

  • заробітня плата-246,983тис.грн.Передбачено 262,480 тис.грн, відсоток до уточненого плану  94,07%(кошти місцевого бюджету);
  • нарахування на оплату праці-54,835 тис.грн.Передбачено -  59,146тис.грн,відсоток до плану 92,71%(кошти місцевого бюджету);
  • використання товарів та послуг- 17,143 тис.грн. на періодичне видання.Передбачено 17,300 тис.грн на вказаний період,відсоток до уточненого плану 99,09%(кошти місцевого бюджету).

Касові видатки по спец фонду склали 7,300 тис.грн на придбання комп’ютерного обладнання (МФУ) для дитячої музичної школи.Передбачено на період 7,300 тис.грн,процент виконання склав 100%.

 

 

 

Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

                                        КПКВК 0611150

 

Видатки по даному КПК за січень-грудень були по загальному фонді саме:

    - заробітня плата -166,392 тис.грн.Передбачено  175,895тис.грн,відсоток до уточненого плану 94,60%(кошти місцевого бюджету);

- нарахування на оплату праці-41,953тис.грн.Передбачено 44,613тис.грн,відсоток до уточненого плану  94,04%;

- предмети матеріали обладнання-32,896тис.грн на придбання канцелярських товарів,придбання періодичного видання .Передбачено на даний період 32,960тис.грн,відсоток виконання склав 99,81%.(вільний залишок)

- оплата послуг крім комунальних-1,265 тис.грн на заправку картриджів та послуги з доставки періодичних видань.Передбаченно на період  1,275тис.грн,відсоток виконання склав 99,23тис.грн.(вільний залишок)

- видатки на відрядження-4,941передбачено на даний період 5,300тис.грн,відсоток виконання 93,24%.(вільний залишок)

- окремі заходи по реалізації державних програм- 0,499тис.грн,передбачено 0,500тис.грн,відсоток виконання 99,84% на оплату освітніх послуг посвідчення державного зразка за навчання осіб керівного складу та фахівців –методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області.

Видатків по спеціальному фонді не було

 

                       Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти

                                                  КПКВК 0611161

 

 

Видатки поданому КПК за січень-грудень були по загальному та спеціальних фондах а саме:

  • заробітня плата – 908,894тис.грн.Передбачено на даний період 913,246 тис.грн,відсоток до уточненого плану  99,52%(кошти місцевого бюджету);
  • нарахування на оплату праці – 200,388 тис.грн.Передбачено на даний період 200,914тис.грн,відсоток до уточненого плану  99,74%;
  • предмети ,матеріали,обладнання – 178,454 тис.грн на придбання папіру ,папки,електротовари,інструменти,придбання дизельного палива,запчастин на орендований автомобіль та періодичне видання.Передбачено на період 178,500 тис.грн,відсоток виконання до уточненого плану  склав 99,97%(кошти місцевого бюджету);
  • оплата послуг крім комунальних -554,292 тис.грн на поточний ремонт покрівлі будівлі відділу ОКМСТ Ольшанської селищної ради,оплата за інтернет  .Передбачено 559,777 тис.грн,відсоток до плану склав  99,02%(за рахунок вільного залишку);
  • оплата водопостачання-1,872тис.грн.,передбачено -2,400тис.грн,відсоток виконання склав 77,98%.
  • оплата електроенергії-87,086тис.грн.Передбачено -96,160тис.грн,відсоток до уточненого плану склав  90,56%(кошти місцевого бюджету);
  • інші поточні видатки-4,412тис.грн.Передбачено 4,450 тис.грн,відсоток виконання 99,14%. За навчання відповідальної особи за газове господарство.(вільний залишок)
  • окремі заходи по реалізації державних програм-1,640 на оплату освітніх послуг з вивчення «Правил технічної експлуатації»Передбачено 2,810відсоток виконання склав 58,363%.
  • Видатки по спец.фонді склали 104,330 тис.грн. на ремонт приміщень будівлі Відділу освіти.

                                 Інші програми та заходи у сфері освіти

                                             КПКВК 0611162

Видатки по даному КПК за січень-грудень склали 87,589 тис.грн передбачено 87,910 тис.грн відсоток виконання склав 99,63% а саме:

  • предмети,матеріали,обладнання-69,756 тис.грн на придбання дизельного пального та сечовини на шкільний автобус та охолоджуючої рідини.
  • Оплата послуг крім кональних-17,834 на проведення робіт по сервісному обслуговуванню шкільного автобуса ,передбачно 18,150 відсоток виконання склав 98,26%.(вільний залишок).
  •  Видатки по спеціальному фонді відсутні.

 

                                      Медична субвенція

                                                  КПКВК 0119410

За січень- грудень касові видатки склали-5398,300тис.грн.Передано до бюджету Миколаївського району.

                                   

                                     Утримання та навчально-тренувальна робота

                                            комунальних дитячо юнацьких шкіл

                                                     КПКВК  0615031

Видатки по загальному фонді становлять -422,629 тис.грн, що склало 96,66% від кошторисних призначень  437,206тис.грн,з урахуванням змін а саме:

  • Заробітня плата-305,685 тис.грн,передбачено 316,419тис.грн,відсоток виконання склав 96,61%(кошти місцевого бюджету)
  • Нарахування-67,359тис.грн передбачено 70,212тис.грн,відсоток виконання склав 95,94%.
  • предмети,матеріали,обладнання -49,010тис.грн на придбання м’ячів та двух наметів.Передбачено на період 50,000тис.грн,відсоток виконання склав 98,020%.(вільний залишок)
  • оплата послуг крім комунальних-0,045 тис.грн на отримання довідки з Головного управління статистики для Дитячо юнацької спортивної школи.Передбачено на період 0,045тис.грн,відсоток виконання склав 99,86%(вільний залишок).

За бюджетною програмою 5031 передбачено видатки на утримання 1 ДЮСШ,з штатною чисельністю 7 чоловік ,фактичною зайнятістю на кінець 2018 року 5 чоловік.Кількість вихованців на кінець 2018 року 108 з них вихованок 28.

 

  • інші поточні видатки-0,530тис.грн на видачу виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб для дитячо-юнацької школи.Передбачено 0,530тис.грн відсоток виконання склав 100%.

 

                               Реалізація інших заходів

          щодо соціально – економічного розвитку територій

                                       КПКВК 0117370

Видатки загального фонду склали  361,538тис.грн на оплату утримання будинку і прибудинкової території.,фінансова підтримка на оплату електроенергії за водопостачання,технічний огляд вантажного автомобіля МАЗ-5340 С2 сміттєвоз-С,№ВЕ 4548-СА та утримання будинку та прибирання території будинку №19,спів фінансування до ремонту прилеглої території ЦНАП,придбання програми для КП.Ольшанське.

.Передбачено  366,696 тис.грн відсоток виконання склав   98,59%(місцевий бюджет).

 

 

                                          Утримання та розвиток інших

                                  обєктів транспортної інфраструктури

                                                  КПКВК  0117442

Видатки загального фонду склали  869,324тис.грн на ремонт дорожного покриття.Передбачено на період  871,449тис.грн,відсоток виконання   99,75%(місцевий бюджет)

 

 

                                       Будівництво обєктів

                              житлово-комунального господарства

                                             КПКВК 0117310

Видатки Спеціального фонду за даний період склали-1358,369тис.грн на експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «нове будівництво житлового будинку в смт.Ольшанське,експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «нове будівництво скейт-майданчику в смт.Ольшанське»,експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «нове будівництво блочної каналізаційної насосної станції в с.Сапетня»,експертиза кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «реконструкція магістрального водоводу від насосної станції «Питна» до смт.Ольшанське».,реконструкція спортивного комплексу.Передбачено на даний період 4159,200тис.грн,процент виконання  32,65%.(вільний залишок).

 

 

                    Внески до статутного капіталу субєктів господарювання

                                            КПКВК 0117670

Видатки спеціального фонду склали 62,370 тис.грн на експертизу ПКД на Ольшанський ринок.Передбачено на період  62,371тис.грн,відсоток виконання склав 99%.

 

                                                          Цільові фонди

      Інша діяльність у сфері охорони навколишнього природного середовища                               
                                                            КПКВК  8340

   Залишок невикористаних коштів по охороні навколишнього  середовища по  спеціальному фонду станом на 01 січня 2018  року складає  1203.161 тис грн.

  За  2018  рік кошти до фонду навколишнього природного середовища надійшли у сумі  392,56  тисяч грн.. а саме по КБКД 19010000 «Екологічний податок» .   Заплановано видатки з урахуванням змін всумі  396,56  тис. грн  .  Касові видатки склали  177,066  тис.грн. а саме: 

       На  оплату інженерно-геологічні вишукування на Нове будівництво блочної каналізації насосної станції – 6084,00 тис.грн;

       На оплату за саджанці ялівця козачого та звичайного – 17,500 тис.грн;

       На оплату за проект роботи проходження держекспертизи по об’єкту «Реконструкція очисних споруд каналізації» - 135,288 тис.грн;

        На оплату за роботу по виготовленню ПКД на нове будівництво блочної каналізації насосної станції – 18,194 тис.грн.   

Залишок невикористаних коштів станом на 01 січня 2019 року складає  1443,978 тисяч грн..

                            Субвенція з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам

                                                  КПКВК 9800

В бюджеті на 2018 рік передбачені кошти в розмірі 159,333 тис.грн на делегування субвенцій з місцевого бюджету іншим бюджетам на виконання програм соціально-культурного розвитку регіонів по загальному фонду на:

  • делегування повноважень Головному управлінню Державної  служби України з надзвичайних ситуацій Миколаївської області 19 Державній рятувальній частині ДПРЧ (проведення технічного обслуговування п’яти дихальних апаратів на стислому повітрі ПОСТАУЕР –SL) в сумі 100,000 тис.грн(для покращення дотримання техніки безпеки при своїх службових обов’язках );
  • делегування Державній казначейській службі України у Миколаївському районі (придбання комп’ютерної техніки ) в сумі 15,000 тис.грн;(для покращення обслуговування клієнтів);
  • делегування «Службі у справах дітей Миколаївського району Державної адміністрації(придбання або обслуговування комп’ютерної техніки ,придбання паливно-мастильних матеріалів,автозапчастин,канцтоварів) в сумі 20,000 тис.грн(для покращення обслуговування дітей);
  • делегування «Військовій частині 3039 національна гвардія України» для облаштування свердловини в сумі – 24,333 тис.грн.

  

Інші субвенції

КПКВК 9770

В бюджеті на 2018 рік ( з урахуванням змін) передбачено кошти  у  сумі 1675,615 тис. грн., у тому числі по загальному фонду  1576,615тис. грн., та по спеціальному фонду – 99,000 тис. грн., касові видатки склали  1444,447 тис. грн., а саме:

Загальний фонд міжбюджетні трансферти:

  • Субвенція до районного бюджету з місцевого бюджету на виконання Комплексної програми соціального захисту населення «Турбота» продовжена рішенням Ольшанської селищної ради від 31.03.2016 р. № 5 1576,615 тис. грн. для поліпшення функціонування територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг ) Миколаївського району , який забезпечує надання соціальних послуг громадянам , які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги,за місцем проживання ,в умовах стаціонарного та деного перебування. Касові видатки склали  1346,899 тис.грн.

Спеціальний фонд міжбюджетні трансферти:

  • Субвенція до районного бюджету з місцевого бюджету на виконання Програми соціально-економічного розвитку Ольшанської селищної ради на 2017-2020 рр. затверджена рішенням селищної ради від 02.02.2017 р. №1- 99,000 тис. грн. для забезпечення безперебійного та ефективного теплопостачання.Касові видатки склали   97,548 тис.грн.

Субвенція до районного бюджету з місцевого бюджету на виконання Програми розвитку культури в Миколаївському районі на

 

ФІНАНСУВАННЯ

      “Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів на початок періоду”

За 2018  рік  місцевими бюджетами  залучено   15626,631 тис. грн. вільних алишків коштів станом на 1 січня 2018 року.,з них за рахунок залишку соціально-економічного розвитку – 185,000 тис.грн та за рахунок освітньої субвенції  - 55,683 тис.грн.

Додатковий  фінансовий  ресурс спрямований на фінансування  бюджетних  установ та виконання  заходів  програм по таких галузях: органи  управління на суму  835,700 тис. грн., освіта на суму 1113,231  тис. грн., культура та мистецтво 699,604 тис.грн ., фізична культура та спорт 16,075 тис.грн ., інші галузі на суму 1505,255  тис. грн., передача коштів із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) у сумі 11258,566 тис. грн. Збільшено видатки загального фонду на оплату праці з нарахуваннями на суму 1023,264 тис. грн.,оплата комунальних послуг  474,712 тис.грн ., інші видатки на суму 2671,889  тис. грн.

 

 

                                                          КРЕДИТУВАННЯ

                                              Кредитування відсутне.

 

                            МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ

 

Міжбюджетні трансферти до бюджету Ольшанської селищної ради за рахунок коштів державного бюджету:

КБКД 41034500 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.Затверджено на 2018 рік  20,000 тис. грн. кошти спрямовані на- придбання комп’ютерної техніки, обладнання та меблів для ЗДО Ольшанського та Трихатського. Касові видатки склали -20,000 тис. грн.

КБКД 41040200 Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету

Затверджено на 2018 рік 2033,00 тис. грн., а саме по таких галузях: освіта – 1073,993 тис. грн., по охороні здоров’я – 959,007 тис. грн. кошти надійшли в повному обсязі. Касові видатки склали – 1936,449 тис. грн.

КБКД 41040100 Дотація з місцевого бюджету за рахунок стабілізаційної дотації з державного бюджету.

Затверджено на 2018 рік у сумі – 114,50 тис. грн., кошти спрямовано на утримання апарату, з них 57,250 на електроенергію та 57,250 на оплату природного газу.Касові видатки не проведені через піздні строки надходження самої дотації.

КБКД 41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

За рахунок освітньої субвенціїдержавного бюджету місцевим бюджетам в районі фінансується 2 загальноосвітніх школи. Затверджено на 2018 рік у розмірі 7562,10 грн. касові видатки склали 7534,986 тис. грн.

КБКД 41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

Медична субвенція за 2018 рік по плану з уточненнямскладає 5220,90 тис. грн. надійшло станом на кінець року 5220,90 тис. грн., тобто 100%. Субвенція повністю передається до Миколаївської районну.

КБКД 41033200 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, Затверджено на 2018 рік у розмірі 932,80 тис. грн. Касові видатки склали 932,80 тис. грн. Кошти спрямовані на КТПКВК 7362 “Виконання інвестиційних програм”- 932,80 на реконструкцію спортивного комплексу.

КБКД 41050900 Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції.

В бюджеті передбачена субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції, в сумі 219,31 тис. грн. Видатки спрямовані на КТПКВК 6030 «Проектні, будівельно - ремонтні роботи, роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житломдітей - сиріт, осіб з їх числа» касові видатки склали 219,170 тис.грн для придбання житла для дітей сиріт або осіб з їх числа.Залишки не використаних коштів субвенції повернуто до державного бюджету.

КБКД 41051000 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції.Передбачено в бюджеті на 2018 рік в сумі 70,72 тис.грн.Касові видатки направлені на заробітню плату педагогам «Інклюзивно ресурсного центру об’єднаних територіальних громад Миколаївського району Миколаївської області» КТПКВК 1161, спів фінансування є спільним з Радсадівським та Нечаянським ОТГ.Радсадівське ОТГ – 35,360тис.грн та Нечаянське ОТГ – 35,361 тис.грн.Касові видатки склали 69,963 тис.грн.Не використані залишки повернуто до вищезазначених бюджетів.

КБКД 41051100 Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду .На 2018 рік передбачено субвенцію в сумі 29,802тис.грн.Видатки спрямовані на КТПКВК 1020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами)», на придбання оргтехніки,касові видатки склали 29,802 тис.грн. Ольшанській загальноосвітній школи I-III ступенів – 19,868 тис. грн.; Трихатській загальноосвітній школи I-III ступенів – 9,934 тис. грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                

КБКД 41051400 Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.Передбачено в бюджеті 123,763 тис.грн.Видатки спрямовані на КТПКВК 1020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами)» касові видатки спрямовані на придбання парт і стільців 117,469 тис.грн та на відрядження 6,294 тис.грн.Касові видатки пішли у повному обсязі 123,763 тис.грн.

                  КБКД 41051500 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції.в бюджеті передбачені видатки в сумі 177,40 тис.грн. ». Згідно рішення  Миколаївської  обласної  ради від 21.12.2018 р.  № 27. Видатки спрямовані на

  - утримання вторинної медичної допомоги в сумі 177,40 тис. грн.

 

         КБКД 41053900 Інші субвенції з місцевого бюджету .

Передбачено вбюджеті субвенція в сумі 356,17 тис.грн.Видатки спрямовані  на КТПКВК 7370 «Реалізація інших заходів щодо соціально– економічного розвитку територій»

      «Субвенція з обласного бюджету  місцевим бюджетам у 2018 році на реалізацію мікропроектів»  на благоустрій прилеглої території ЦНАПУ Ольшанської селищної ра  ди Миколаївського району Миколаївської області  у сумі 176,245 тис.грн,касові видатки склали 176,245 тис.грн. також було спів фінансування з місцевого бюджету в сумі 19,583 тис.грн.

        Також по цьому коду отримано субвенцію для комунального закладу  «Інклюзивно ресурсного центру об’єднаних територіальних громад Миколаївського району Миколаївської області» КТПКВК 1161,у вигляді міжбюджетного  трансферту, на оплату праці з нарахуванням педагогічним працівникам ,на оплату праці з нарахуванням технічного персоналу  та на поточні видатки.Співфінансування   якого є спільним з Нечаянським-39,138 ;Радсадівське-39,138;Михайлівське-75,000 тис.грн; та районний бюджет 26,650 тис.грн.

 

                                     

                                   Робота фінансово відділу

по забезпеченню бюджетного процесу в Ольшанському ОТГ

у 2018 році

  В 2018 році органами місцевого самоврядування та фінансовим відділом проводилася наполеглива робота з наповнення  місцевого  бюджету , яка дала змогу критично оцінити  кожне  дохідне  джерело, резерви  його  адміністрування і збору, налагодити  окремі  питання  роботи  учасників бюджетного процесу, спрямувати  спільні  зусилля на мобілізаціюдо  даткових  резервів  та якісне  виконання  видаткової  частини.

Саме якісна  організація і управління  бюджетним  процесом є найбільш важливим фактором впливу на результати  соціально-економічного  розвитку  громади в цілому.

В межах  визначених функцій та завдань фахівцями фінансового управління протягом року виконані основні  роботи:

  • Проведено експертизу бюджету на 2018 рік у Департаменті фінансів облдержадміністрації;
  • Підготовлено  12 проектів рішень Ольшанської селищної  ради з питань затвердження та виконання місцевого бюджету, внесення змін до йогопоказників;
  • Щоденно проводився розподіл коштів селищного  бюджету та готувалися  розпорядження на фінансування  видатків.

Основні напрямки роботи, які  здійснювалися  під час відпрацювання, а саме:

  • Робота з одноосібниками по встановленню  реальних  доходів і відповідальне  декларування  їх та по боргах;
  • Перегляд ставок земельного податку на 2018 та 2019 роки;
  • Легалізація найманої  праці, оформлення  трудових  відносин з громадянами згідно трудового законодавства;
  • Робота по використанню  земельних  ділянок .

       З метою  наповнення бюджету протягом 2018 року ініційовано  проведення комісії з питань  забезпечення  своєчасності і повноти  сплати  податків та інших  надходжень, соціальних  виплат, ефективноговикористання  бюджетних  коштів.

       Комплекс вжитихпротягом року заходів надав  можливість виконати заплановану  дохідну  частину  бюджету у 2018 році.

Постійно  знаходиться  під контролем питання щодо  забезпечення  дотримання розпорядниками  бюджетних  коштів  вимог  статті 48 Бюджетного Кодексу України в частині  взяття  зобов’язань та проведення  видатків  у межах  кошторисних   призначень.

При цьому  враховано  основні  показники  економічного та соціального  розвитку  селищної  ради на 2018-2019  роки, зміни у податковому  законодавстві, визначені пріорітети  спрямування  коштів по бюджетному плануванні та першочерговість вирішення  найактуальніших проблем селищної  ради( заходи по енергозбереженню, ремонт доріг).

Опрацьовано  прогнозні  показники по доходах та видаткахбюджету  на 2019-2021 рік .

Затверджено  тимчасовий  кошторис бюджету на 1 квартал  2019 року.

Бюджет на 2019 рік прийнято на сесії  Ольшанської селищної  ради №11 від  20 грудня 2018 року.

 

 

                КПКВКМб 6083 «Проектні, будівельно –ремонтні роботи,придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання,наближених до сімейних та інших форм виховання ,наближених до сімейних,та забезпечення житлом дітей-сиріт,осіб з їх числа.

  За рахунок  коштів субвенції з державного бюджету на проектні, будівельно –ремонтні роботи,придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання,наближених до сімейних та інших форм виховання ,наближених до сімейних,та забезпечення житлом дітей-сиріт,осіб з їх числа придбано житло для однієї дитини сироти, з їх числа,на загальну площу - 32,1 кв.м Касові видатки склали 219,170 тис.грн (план 219,310 тис.грн.).  Залишки не використаної субвенції було повернуто до державного бюджету в сумі 140,00 грн (повернення налогів при оформленні документів у нотаріуса)

 

 

 Дебіторська та кредиторська заборгованість

 

З метою виконання листів Міністерства фінансів України від 02.08.2002 №022-03/79 та від12.03.2009 №31-03220-03-8/2084 ,відповідно до вимог статей 111,115 бюджетного кодексу України Ольшанська селищна рада Миколаївського району Миколаївської області, ЄДРПОУ 04375553, повідомляє, що станом на 01.01.2019 року виникла дебіторська та кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах.

Дебіторська загальний фонд в сумі 24460,98 грн а саме:

 

КПКВК(0611020) КЕКВ 2210 попередня оплата за періодичне видання – 6365,60 тис.грн;

КПКВК(0611010) КЕКВ 2210 попередня оплата за періодичне видання -8098,80 тис.грн;

КПКВК(0614030) КЕКВ 2210 попередня оплата за періодичне видання-1824,72;

КПКВК(0611150) КЕКВ 2210 попередня оплата за періодичне видання-4653,06 тис.грн;

КПКВК(0611161) КЕКВ 2210 попередня оплата за періодичне видання-3244,40 тис.грн;

КПКВК (0110150) КЕКВ (2210) – попередня оплата за періодичне видання-274,40грн..

     Дебітори спеціальний фонд в сумі 729,94 грн а саме:

КПКВК(0611100) КЕКВ 2210- попередня оплата за періодичне видання на 2019 рік.

 

 

Начальник фінансового відділу                                                               А.В  Годик

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *