Ольшанська територіальна громада

Миколаївська область, Миколаївський район

ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

ОЛЬШАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад начальника та   спеціалістів  відділу бухгалтерського обліку та звітності Ольшанської селищної ради:

  • Начальника відділу, головного бухгалтера  - 1 штатна  одиниця
  •   Провідного спеціаліста – 1 штатна одиниця
  • Спеціаліста – 1 штатна одиниця  

РОЗПОРЯДЖЕННЯ  "Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад начальника та  спеціалістів  відділу  бухгалтерського обліку та звітності  Ольшанської селищної ради"

 

Вимоги до кандидатів  на зайняття вакантних посад  відділу бухгалтерського обліку та звітності  Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області

 

 Начальник відділу , головний бухгалтер :  Освіта  повна  вища фахова за освітньо- кваліфікаційним рівнем    спеціаліста, магістра,  можливо бакалавр при умові навчання для  отримання освіти магістра,  досвід  роботи за фахом в органах місцевого самоврядування , бюджетній сфері ( в тому числі на керівних посадах) не менше 1 року   або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років,  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК

 Провідний спеціаліст відділу : Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста,  досвід  роботи  за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі  не  менше 1 року  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління  не менше 2 років,  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК, навички роботи з  професійними програмними комплексами

 Спеціаліст: Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста,  досвід  роботи  за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі  не  менше 1 року  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління  не менше 2 років,  знання діючого законодавства України професійного спрямування в тому числі  законодавства в сфері публічних закупівель; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК

 

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

 

заява про участь у конкурсі, в якій особа вказує, що вона ознайомлена зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

 

резюме довільної форми;

 

копія документа, який посвідчує особу;

 

згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

 

заява, в якій особа повідомляє, що на неї не поширюються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади» або копія довідки про раніше проведену перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

 

заповнена особова картка встановленого зразка П2-ДС;

 

дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

 

копія (копії) документа (документів) про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, наукового ступеня;

 

декларація про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

 

копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Строк прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади.

 

Документи подаються за адресою: смт. Ольшанське , вул. К. Ольшанського, 1А, каб.2. Довідки за телефоном: (0512) 51-62-12.

 

 

Склад

конкурсної комісії на заміщення вакантних посад відділу бухгалтерського обліку та звітності   Ольшанської селищної ради  Миколаївського району Миколаївської області

 

Голова комісії:

- Вакар Ігор Сергійович   – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

 

Секретар комісії:

 -Шелегей Юлія Іванівна – секретар селищної ради

 

Члени комісії:

- Шевченко Ольга Василівна – спеціаліст - юрист

- Бальоха Наталія Володимирівна – секретар виконкому

-  Годик Анжела Володимирівна – начальник фінансового відділу

- Бундзяк Тетяна Олександрівна – староста  Яснополянського старостинського округу

- Брашовецька  Ганна Валеріївна – бухгалтер відділу ОКМСТ

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та специфіки функціональних обов’язків  на заміщення вакантних посад відділу  бухгалтерського обліку та звітності   Ольшанської селищної ради  Миколаївського району Миколаївської області

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь